O našem vrtiću
Naša priča počinje kao i svaka dobra priča za najmlađe:
Bila jednom jedna prva dječja igraonica u Zagrebu, zvala se "Mali princ". Tako je to davno bilo da su djeca iz te igraonice sada već mame i tate. U tom smo vremenu učili, putovali, družili se, rasli i razvijali. Uz puno ljubavi i entuzijazma dugogodišnja vizija pretvorena je stvarnost te smo 2002. godine postali privatni dječji vrtić „Dječja igra“.
Mijenjali smo se, širili svoje spoznaje i iskustva, promišljali svaki segment svoga razvoja. Počeli smo s jednom odgojnom skupinom, a danas imamo tri lokacije u Dubravi i jednu novootvorenu na Vrbanima III.
Naš rad prepoznale su i nadležne institucije. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa nas je 2007. godine imenovalo vježbaonicom Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za praktično osposobljavanje izvanrednih studenata. Od 2010. godine u našem je vrtiću omogućeno obavljanje stručno-pedagoške prakse studentima pedagogije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa osim osnovnog desetosatnog programa verificiralo nam je i druge programe:
- učenje engleskoga jezika u sklopu redovitog programa;
- kraći program ranog učenja njemačkog jezika;
- program predškole izvan redovitog programa rada s djecom predškolske dobi;
- sportski program;
- program ritmike i plesa;
- program odgojno-obrazovnog, zdravstvenog i rekreativnog rada – program zimovanja;
- program odgojno-obrazovnog, zdravstvenog i rekreativnog rada – program ljetovanja.
Kontinuiranim zajedničkim radom stvorili smo mjesto življenja, igre i učenja djece i odraslih nastojeći svakodnevno osigurati okruženje u kojemu će se djeca, ali i njihovi roditelji i djelatnici ustanove osjećati dobrodošlo, zadovoljno i sretno. Cilj nam je usmjeren prema uvažavanju različitosti interesa i sposobnosti te optimalnom razvoju svih potencijala, umijeća i vještina svakoga djeteta.
Stručno usavršavanje i edukacija zaposlenika važan je segment plana i programa rada vrtića. Našim odgajateljima bitne su teorijske i znanstvene spoznaje pomoću kojih razumiju i unaprjeđuju svoj odgojno-obrazovni rad. Trajnim profesionalnim usavršavanjem odgajateljica Ivana Žarko promovirana je u zvanje odgajatelja mentora.
Svjesni činjenice da dijete u odgojnoj ustanovi prosječno provodi gotovo osam do deset sati dnevno i imajući u vidu da prostorno materijalni kontekst utječe na misli, osjećaje i djelovanje djeteta, bitnom zadaćom smatramo osigurati djetetu bogato i raznovrsno okruženje koje će mu omogućiti stjecanja različitih iskustava. U svakom prostoru dijete može pronaći mjesto za mir, opuštanje, odmor, kao i za igru, učenje i druženje s drugom djecom.
Odgajatelji neprestano prate dijete te bilježe i dokumentiraju njegove aktivnosti. Prema uočenome poduzimamo različite promjene koje unaprijeđuju kvalitetu odgoja i obrazovanja djece u našem vrtiću. Na ovaj način produbljujemo svoje razumijevanje procesa učenja djece, kao i naše uloge u tom procesu.
Redovito organiziramo posjete kazalištima, muzejima, knjižnicama i mjestima koje doprinose poboljšanju kvalitete odgojno-obrazovnog rada naše ustanove. Uz redoviti desetosatni program, specijalizirane i kraće programe, tijekom cijele pedagoške godine organiziramo i programe škole rolanja, klizanja, skijanja i plivanja.
Naglasak stavljamo na cjeloviti razvoj djeteta, svjesni važnosti prehrane u najranijoj dobi. Svakodnevno nastojimo spremati zdrave i pravilne obroke. Djeci nudimo doručak u kojem može odabrati jelo od nekoliko vrsta namirnica, ručak, užinu te voćni obrok.
Kako bi sportski program bio što kvalitetniji i zabavniji, osigurani su prostorni i materijalni uvjeti za njegovo provođenje. Sportske dvorane sadrže didaktičku opremu potrebnu za obavljanje različitih vježbi koje su stručno osmislili i vode educirani treneri.
Gotovo trideset godina mijenjaju se generacije, dječja lica s osmijehom dolaze i odlaze, a svi ostavljaju trag u priči koja se priča i dalje.
I živjeli su dugo i sretno...
Ispiši stranicu